Farming Simulator 25: Beans & Alpacas Expansion
Bouw je koffieplantage op en creëer een gezelliger boerenleven in de Beans & Alpacas Expansion: reis naar Catuaí, een op Zuid-Amerika geïnspireerde regio waar koffieplantages de glooiende heuvels bedekken, rode aarde het landschap bepaalt en dichtbegroeide hellingen zich uitstrekken over de lagere bergflanken. Er wachten je nieuwe gewassen, dieren, productieketens en meer dan 25 nieuwe machines. Catuaí: welkom in Zuid-Amerika! Ontdek een weelderige, broeierige vallei met smalle weggetjes, stoffige straatjes, her en der verspreide rotsen en een kronkelende rivier die door het landschap slingert. Een klein plattelandsdorpje met kleurrijke gebouwen, winkeltjes en landbouwdepots verbindt de regio, terwijl paalwoningen langs de oever van de rivier staan. Koffie, dieren en nieuwe gameplay Teel koffiebonen als nieuw gewas en breid je veestapel uit met alpaca's en Brahman-koeien. Alpaca's zorgen voor nieuwe praktische interactie door het scheren en drijven, terwijl wilde dieren zoals krokodillen en papegaaien de omgeving nog levendiger maken. Producties, projecten en verzamelobjecten Ontwikkel nieuwe producten zoals pigment en hars, geef huizen een likje verf of zet productieketens op voor de verwerking van gewassen. Neem het bouwproject van het onderzoekscentrum op je, zoek delen van dinosaurusskeletten en verzamel je vondsten in het verzamelmuseum. Machines, merken en details Bestuur meer dan 25 nieuwe machines van Case IH, Ford, John Deere, KUHN, Mercedes-Benz Trucks, New Holland, Valtra en nog veel meer. Colombo Industries voegt zich als nieuw merk bij de serie, terwijl verbeterde animaties van grondwerktuigen en verbeterde effecten de beleving versterken.