Farming Simulator 22: Premium Edition (PC)
Eersteklas hoeveelheid content: spel + 7 pakketten+ 2 uitbreidingen De droom van elke boer die houdt van gevarieerde landbouw, met zes kaarten en een gigantische vloot met honderden authentieke machines komt uit met de Premium Edition van Farming Simulator 22! Beginnende en terugkerende boeren kunnen met het internationaal bekroonde basisspel, zeven officiële contentpakketten en twee uitbreidingen genieten van een schier eindeloze hoeveelheid gezinsvriendelijke content voor coöperatieve en competitieve landbouw. Nieuw: Premium Expansion voegt gewassen, kaart en machines toe De Premium Expansion is ook los verkrijgbaar en nodigt je uit bij Zielonka - een nieuw omgeving in Centraal-Europa, perfect om groenten te verbouwen: wortels, pastinaak en rode biet zijn toegevoegd aan de lijst met in totaal 20 gewassen, naast nieuwe fabrieken. De Premium Expansion is authentiek gedigitaliseerd met meer details dan ooit en bevat meer dan 35 voertuigen en implementaties. Fabrikanten Dewulf, Gorenc, Agrio en WIFO maken hun debuut in de serie, met nog meer machines van BEDNAR, Fiat, GRIMME, Kverneland, SaMASZ en anderen. Content van jaar 1 en jaar 2 inbegrepen! Deze editie van Farming Simulator 22 bevat ook de volgende pakketten: Antonio Carraro, Kubota, Vermeer, Göweil, Hooi en veevoer, plus twee nog aan te kondigen pakketten. Daarnaast is er de op bosbouw geconcentreerde Platinum Expansion die Volvo introduceerde in de serie en vele andere merken, gameplaymechanismen, een nieuwe kaart en meer.