Farming Simulator 19 - Platinum Edition (Windows 10)
Ga aan de slag als moderne boer in de Farming Simulator 19 Platinum Edition! Maak voor het eerst in de geschiedenis van de franchise kennis met CLAAS, een van 's werelds meest toonaangevende landbouwmerken. Geniet van talrijke moderne en klassieke voertuigen om je boerderij te ontwikkelen en uit te breiden in twee reusachtige omgevingen vol activiteiten, gewassen en dieren. Bestuur het grootste authentieke landbouwvoertuigenpark ooit in een Farming Simulator-game, met meer dan 380 voertuigen en onderdelen! Nieuw in de Platinum Edition zijn de meer dan 35 nieuwe voertuigen en gereedschappen van CLAAS die de overige grote namen uit de sector aanvullen: John Deere, Case IH, New Holland, Challenger, Fendt, Massey Ferguson, Valtra en meer. Oogst allerlei gewassen, diversifieer met bosbouw, verzorg je levende have en berijd je paarden. Ontwikkel je boerderij online samen met andere spelers en download door de community gecreëerde mods voor een steeds bredere Farming Simulator-ervaring!