Farming Simulator 17 - Platinum Edition
Kruip in de huid van een moderne boer in Farming Simulator 17 Platinum Edition. Duik in 3 grote, open werelden met een overvloed aan nieuwe content! Ontdek een nieuw, Zuid-Amerikaans speelterrein, exclusief voor de Platinum Edition en rijd op meer dan 280 authentieke landbouwvoertuigen en landbouwapparatuur van meer dan 80 fabrikanten, waaronder de AGCO merken (Challenger, Fendt, Massey Ferguson en Valtra), maar ook nieuwe merken exclusief voor deze Platinum Edition zoals: Stara, TT, Randon, FMZ en Gessner Industries. Oogst vele soorten gewassen, waaronder zonnebloemen, sojabonen, suikerriet en meer. Verzorg je vee - inclusief koeien, schapen, kippen en varkens - probeer bosbouw en verkoop je producten om je boerderij uit te breiden! Vervoer je goederen met vrachtwagens en aanhangwagens, of laad en bestuur treinen om snel je bestemming te bereiken. Verbeter je boerderij online met andere spelers en download community-created mods voor een steeds groeiende Farming Simulator ervaring!