Orange Season: Orange Season is een charmante boerderij RPG geïnspireerd door klassiekers uit het genre! Laat je boerderij dromen uitkomen in het charmante Orange Town. Verbouw gewassen, fok dieren, vis en verzamel grondstoffen om een succesvolle en winstgevende boerderij op te bouwen. Maak kennis met de bewoners van Orange Town, help ze met allerhande opdrachten en bouw betekenisvolle vriendschappen voor het leven. Ontspan af en toe door deel te nemen aan dorpsfeesten en minigames. Verken en bewerk je boerderij en ga de uitdagingen van je nieuwe leven aan in Orange Season! Orange Town zijn allerlei verschillende mensen, elk met hun eigen geheimen, uitdagingen en verhalen. Sluit vriendschappen, bouw sterke banden op en stippel je eigen pad uit terwijl je iedereen leert kennen. Zal het jou lukken om te ontpoppen in deze levendige gemeenschap? Garden Witch Life: Je bent een heksje uit de grote stad dat net haar baan kwijt is. Het leven verliep niet zoals je had verwacht, maar nu kun je opnieuw beginnen op een piepklein eiland vol mogelijkheden! Bouw je eigen magische tuin, richt je oude boomhut in, zorg voor schattige wezens en maak ondertussen nieuwe vrienden. Bereid heerlijke nieuwe recepten met zelfgekweekte ingrediënten en maak deel uit van een prachtige gemeenschap die samenwerkt om alles te laten floreren!