Farm Together
De ultieme Boeren Belevenis! Van de makers van Avatar Farm komt Farm Together, de ultieme boeren belevenis! Begin met een klein veldje en eindig met een grote boerderij die verder reikt dan het oog! Breid je boerderij uit Laat gewassen groeien, plant bomen, zorg voor de dieren en veel meer! Spendeer je hard verdiende geld aan nieuwe gebouwen en andere toffe items op je boerderij! Verhoog je level en speel gebouwen, gewassen en dieren vrij. Spring op je tractor en doe je taken nog sneller, maar pas op dat je brandstof niet op raakt! Doe maar rustig aan Blijf zolang als je wilt! In Farm Together gaat de tijd verder, zelf als je niet online bent. Je hebt dus altijd weer iets te doen als je later terug komt. Jij bent de baas over je boederij. Geef je vrienden toegang tot je boederij of onbekenden en werk samen op de boerderij! Een simpel rechtensysteem zorgt ervoor dat jij bepaalt wat anderen kunnen doen, zodat je vrienden je kunnen helpen zonder dat ze je zuurverdiende boerderij kapot maken. Pas je boerderij en jezelf aan naar hoe jij het wilt Je kunt veel verschillende dingen in Farm Together aanpassen, zoals: hekken, paden, gebouwen, decoraties.. Toon je buren jouw groene vingers en creaties! Oh, laten we je kleren niet vergeten! Pas je avatar en tractor aan zoals jij dat wilt. Verder, vergeet niet je vrienden hun boerderij eens te bezoeken!