FAR CRY 4 Overlopen
De Overlopen DLC bevat: 4 nieuwe PvP maps- Geniet van verschillende locaties tijdens jouw PvP-sessies met deze nieuwe maps! Een nieuwe PvP modus - In Overlopen moeten in elke map drie nieuwe locaties veroverd worden. Zodra er een locatie vrij komt is het aan de teams om uit te vechten wie de controle krijgt over deze neutrale locatie. Om te winnen moet je alle middelen gebruiken die je hebt én moet je nieuwe strategieën ontwikkelen... Een nieuw voertuig - The Buggy is nu verkrijgbaar op het PvP slagveld.