Fallout 4: Far Harbor
In verband met een nieuwe zaak voor het detectivebureau van Valentine ga je op zoek naar een jonge vrouw en een geheime kolonie Synths. Reis van de kust van Maine naar het mysterieuze eiland Far Harbor, waar hogere stralingsniveaus tot een meer verwilderde wereld hebben geleid. Navigeer door het groeiende conflict tussen de Synths, de Children of Atom en de lokale stedelingen. Weet jij de vrede op Far Harbor te herstellen? En zo ja, tegen welke prijs? De add-on Far Harbor bevat een enorme nieuwe landmassa om te verkennen, vol met nieuwe factiemissies, nederzettingen, dodelijke wezens en hoogwaardige uitrusting om te plunderen. (Vereist de basisgame Fallout 4.)