Fallout 4: Creations Bundle
Vier een decennium Fallout 4 met de Fallout 4: Creations-bundel! Meer dan 150 Creation Club-voorwerpen, met unieke wapens, power armor-sets, gebouwenpakketten, kleurenschema's, unieke huizen en zelfs de mogelijkheid om Dogmeat van hondenras te veranderen, waarmee je jouw reis door de Commonwealth nog verder verrijkt.