Fall Guys - 2800 Show-Bucks
Show-Bucks zijn een in-game valuta waarmee je in-game items kunt kopen die verschillende aspecten van je Fall Guy personaliseren, zoals outfits, kleuren en patronen! Met deze bundel krijg je 2800 Show-Bucks! De game Fall Guys is vereist. Show-Bucks zijn beperkt tot je gebruikersaccount en platform.