Fading Echo
Als een jonge legende ga je op verkenning door het surreële landschap van de zwevende eilanden van Corel tijdens een zoektocht naar je verleden om je toekomst te redden. Gebruik de elementen om kettingreacties te maken in een razendsnel desert-punk-actieavontuur. WORD EEN MET HET WATER Gebruik water in al zijn vormen als wapen. Stap soepel over van vloeibare naar menselijke vorm om je weg te vinden door het surreële landschap van Corel en gevaren het hoofd te bieden. Glip als druppel door spleten en laat het water door de omgeving stromen: spuit door buizen, stort neer als waterbom of stijg op in een explosie van stoom. BENUT DE ELEMENTEN Water. Lava. Giftig afval. Vervuiling. Elk goedje heeft unieke eigenschappen en reageert dynamisch op de wereld, de dieren en jou! Combineer ze en creëer kettingreacties om overstromingen, verstening, ontploffingen en meer te veroorzaken. Elke interactie zorgt voor nieuwe opties om te vechten en te verkennen. Pas je aan, experimenteer en kies je eigen pad. VORM HET WATER EN JE LOT Leer omgaan met de brute kracht van Æther. Trommel verpletterende golven op, rijg verwoestende aanvallen aaneen en pas je vaardigheden aan jouw speelstijl aan. Ontgrendel nieuwe krachten en schakel moeiteloos tussen aanval, tactiek en verkenning. MAAK KENNIS MET HET ECHOVERSE Maak een reis door Corel en de schaduwwerelden, verwrongen varianten van dezelfde wereld met elk hun eigen wetten, gevaren en mogelijkheden. Verken landschappen die je zowel bekend als vreemd voorkomen en ontgrendel de kostbare Ætheric Sources, ontdek nieuwe manieren om je omgeving te gebruiken en pas je tactiek aan op de dimensie waarin je bent.