Faded Colors
Deze cosmetische add-on introduceert vijf nieuwe vachtkleurvariaties voor je zwerfkat, geïnspireerd door de verbleekte en versleten tinten van een verlaten wereld. Elke vacht is ontworpen om natuurlijk en geloofwaardig aan te voelen, en mengt zich subtiel met de sfeer van het spel in plaats van eruit te springen. Kies de look die het beste bij jouw reis past en ontdek de stad vanuit een iets ander perspectief. De wereld kan stil en versleten zijn, maar elke zwerfkat draagt nog steeds haar eigen verhaal.