Fade to Silence
FADE TO SILENCE neemt je mee naar een bevroren, post-apocalyptische wereld waar je zowel de gevaarlijke natuur als vijanden moet afweren. Een interessante balans tussen een raadselachtig verhaal, een constante zoektocht naar grondstoffen, balans zoeken tussen wat je nú nodig hebt en wat je voor later moet plannen, en een gespannen atmosfeer maakt dit spel tot zo'n uniek survivalavontuur. #Verken een immens winterlandschap: van bevroren rivieren tot vervallen boerderijen en donkere bossen. Elk gebied heeft veel verkenbare locaties. #Spanning en nietsontziende gameplay. Dit is een strategiegame. #Wolfslede-expedities: Laad je slede vol, neem een volger mee, en ga op expeditie. #Verzamel volgers en betere uitrusting, waarmee je in leven blijft in je strijd tegen de kou en steeds gevaarlijkere vijanden. #Met een verkenningsmodus kun je de wereld verkennen en in je eigen tempo spelen. #Wees een leider voor je volgers en houd ze in leven. Je zult voor grote dilemma's komen te staan.