Fable II – See the Future (gratis)
Breid je Fable II-avontuur uit met deze gratis downloadable content.Murgo, handelaar in vreemde en magische voorwerpen, is teruggekeerd in Bowerstone en in zijn caravan liggen een aantal unieke cadeaus voor jou.Om de nieuwe queesten te spelen en van de volledige coöpbelevenis van See the Future te kunnen genieten, moeten beide coöpspelers het pakket See the Future (Premium) downloaden.Als je coöp wilt spelen met iemand die de See the Future-content van Fable II reeds heeft gedownload, moet je het pakket Fable II See the Future (gratis) downloaden.