Fable II - Knothole Island (gratis)
Breid je Fable II-avontuur uit met deze gratis downloadable content. Ontmoet Gordon de onderzeekapitein in de haven van Bowerstone Market, waar je wordt overladen met unieke cadeaus van Knothole Island.Je kunt tevens je positie bekijken op meer dan 50 nieuwe leaderboards op Lionhead.com. Als je coöp wilt spelen met iemand die de Knothole Island-content van Fable II reeds heeft gedownload, moet je het pakket Fable II Knothole Island (gratis) downloaden.Om de nieuwe queesten te spelen en van de volledige coöpbelevenis op Knothole Island te kunnen genieten, moeten beide coöpspelers het pakket Knothole Island (Premium) downloaden.