Eyedol
De tweede schaduwheer Eyedol werd tijdens het laatste gevecht met Gargol gedeeltelijk in tweeën gekliefd. Dankzij de toverij van Kan-Ra keert hij nu weer terug. Eyedol is instabiel vanwege zijn dood en herrijzenis en zijn krachten zijn gespleten. Hij wisselt nu tussen de persona van een bruut krachtige krijger en een efficiënt dodelijke tovenaar. Alleen door beide personae met beleid te gebruiken, kun je het ware potentieel van Eyedol ontgrendelen.