Extreme Formula Championship
Extreme Formula Championship is een geweldig racespel met 3D-formule voor iedereen. Wil je kampioen worden, toon dan je verlangen om Formule Racing-kampioen te worden. Functies -Goede kwaliteit van afbeeldingen die in het spel worden gebruikt. -Er zijn 5 verschillende tracks in het spel. -Opwinding neemt na elke seconde toe. -U kunt elke track maximaal 99 ronden spelen. - Ondersteuning voor zowel toetsenbord als controller. -Meertalige ondersteuning in het spel. -20 racewagens beschikbaar in het spel. Bereid je voor op extreem race-avontuur........