Extreme Exorcism
Extreme Exorcism is een paranormaal platformspel waarin elke beweging die je maakt je later zal achtervolgen. Kruip in de huid van Mae Barrons: een Extreme Exorcist met extreme maatregelen. Mensen doen een beroep op haar bovennatuurlijke vaardigheden als het niemand anders lukt om geesten in een spookhuis te verjagen. Conventionele methoden werken niet bij deze geesten. In plaats daarvan gebruikt Mae een dodelijk arsenaal aan geestverdelgende wapens, van raketwerpers tot messcherpe boemerangen. Maar dit zijn geen gemiddelde klopgeesten. Aan het einde van elke ronde verschijnt er een geest die elke beweging van de speler uit de vorige ronde nabootst. Hoe langer je overleeft, hoe extremer het spel wordt. Verdelg non-stop geesten in 10 angstaanjagende kamers van het spookhuis: elke kamer herbergt zijn eigen helse gevaren. Trotseer de wind op het balkon en het vuur in de keuken, en overleef zo lang mogelijk. Met een duivelse lokale multiplayer: je kunt coöp- of deathmatch-modi spelen met maximaal 3 vrienden, en er zijn 50 unieke uitdagingen die zelfs de dapperste Extreme Exorcist op de proef zullen stellen.