Extreme Cycling
Duik in de spanning van besneeuwde fietsavonturen! Neem het op tegen uitdagende besneeuwde tracks, ijzige paden en ijzige bergen terwijl je door een winterwonderland racet. Belangrijkste kenmerken: - 12 avontuurlijke tracks in het spel. Moeilijkheidsgraad neemt toe na elk level. - Dynamisch weer: rijd door sneeuwstormen, sneeuwval en heldere winterhemels. - 10 Cycles aangeboden in het spel. - Simulatie-ervaring voor de speler in de simulatiemodus. - Geschikt voor alle leeftijdsgroepen. Maak je klaar voor een extreem wielerrace-avontuur.