Extra Mystery Pack
Het "Extra Mystery Pack" is een spannende uitbreiding die is ontworpen om je spelervaring te verbeteren. Het bevat vijf extra levels, elk zorgvuldig samengesteld om nieuwe uitdagingen en geheimen te ontrafelen.