Extra Coin
Ze hebben de oude wereld vervangen door een nieuwe, betere wereld Terwijl oorlogen de wereld verscheuren en overbevolking de mensheid naar het randje van de afgrond heeft geduwd dook er toch een soort reddingsboei op: de Arcade, een virtuele wereld die ontsnapping belooft. In deze digitale utopie is alles vol leven en glans, en loopt alles op rolletjes... Tenminste, zo is ons verteld. Mika vertrouwde de advertenties nooit, maar haar ouders wel. Hopend op een beter leven vertrokken ze zomaar, zonder enige uitleg. Nu stapt ze zelf de Arcade binnen om ze te vinden en de waarheid van deze schitterende façade te achterhalen. Dompel jezelf onder in de stad van de Arcade Verken de straten van deze virtuele wereld om alles te ontdekken dat het te bieden heeft. Van diehard vechtersbazen tot luiwammesen, hier vind je een unieke groep mensen. Wees alleen wel voorzichtig en raak ze niet aan – het zou wel eens ongewenste bugs kunnen veroorzaken. Nieuwe dag, nieuwe lus Alle dagen zitten vast in een lus, en dat geeft jou de vrijheid om je tijd vrij in te delen en te doen wat je wilt. Zin in een filmavond of een workout, of misschien een robbertje vechten? De Arcade biedt overal ruimte voor. Maar onthoud dat te rustig aan doen opvalt; niet iedereen waardeert een gebrek aan enthousiasme. Vecht je weg omhoog Beklim het scorebord van de Arcade door spectaculaire baasgevechten aan te gaan. Verbeter je strategie met tot wel 50 ultimates en 60 vaardigheden. Wie weet, misschien word je een dezer dagen een van die kampioenen zoals je ze ziet op de megaschermen. Houd jezelf bezig met activiteiten De Arcade is tot de nok toe gevuld met dingen om te doen, met om iedere hoek een nieuwe minigame. Tijdverspilling bestaat niet in deze stad, want zelfs iets simpels als dobbelen met een kat een nuttige eigenschap kan laten groeien. Vind. Je. Ouders. Het zal niet makkelijk zijn in deze wereld waar iedereen er hetzelfde uitziet en bij wet alle echte namen verboden zijn. Mika moet aanknopingspunten ontdekken en bondgenoten maken in een plek waar vertrouwen een verre illusie lijkt. Om haar familie terug te krijgen zal ze haar diepste angsten en twijfels moeten overwinnen, en een web van bedrog en misleiding moeten ontrafelen.