Extinction: Jackal Invasion
Neem het op tegen invasies jakhalzen terwijl de landminnende handlangers van de formidabele Ravenii je van alle kanten aanvallen. Deze toevoeging is ook onderdeel van de ‘Days of Dolorum’ seizoenspas. De aankoop van deze content vereist het spel Extinction.