Explosive Candy World
Knal je een weg door mierzoete maar ingewikkelde platformlevels gebaseerd op de natuurwetten! Vergeet rennen en springen. In Explosive Candy World moet je obstakels vernietigen, jezelf over valkuilen knallen en van muren stuiteren om het doel te bereiken! Het is een natuurkundige chaos met platforms die net even anders zijn dan je gewend bent. Explosive Candy World, met zijn schattige, kleurrijke pixelart en originele retro-soundtrack, combineert een klassieke stijl met moderne spelmechanieken voor een unieke en onconventionele platformervaring. Pas de kracht en richting van je explosies aan en laat vervolgens los om een enorm, explosief snoepje los te laten. Laat jezelf door de lucht vliegen, haal schakelaars over, breek door barrières, activeer knoppen en vernietig platformen onder je voeten! Levels zijn kort maar krachtig, en zelfs als ze een beetje lastig zijn, blijft de ervaring lekker luchtig dankzij snelle respawns en een oneindig aantal pogingen.