Explosievenpakket
Trek je gevechtsuitrusting aan en voeg met het Explosievenpakket een wapen aan je arsenaal toe. De M2 granaatwerper stuurt een tsunami aan massale ontploffingen recht op je vijand af en de Futuristische soldatenoutfit is perfect geschikt voor elk gevecht.