Exophobia
Je bent helemaal alleen in een ruimteschip dat is overgenomen door vijandige buitenaardse soldaten. Verken en vecht om de laatste menselijke overlevenden te bereiken, terwijl je stukje bij beetje ontrafelt hoe de bemanning van het ruimteschip in dit spannende moment op de rode planeet is terechtgekomen. Ontwikkel je buitenaardse wapen en schiet, glijd, verdoof je vijanden en meer, terwijl je alles op alles zet om er levend uit te komen! DOOD Beleef FPS-gameplay waarin snelle reflexen en slim positioneren van vitaal belang zijn om te overleven. Leer het gedrag van elke vijand kennen en gebruik je wapen, bewegingsopties en omgeving om diverse groepen buitenaardse troepen uit te schakelen in snelle, spectaculaire gevechten. VERKEN Ontdek een ruimteschip met meerdere verdiepingen, elk met een unieke vijandige omgeving. Van laboratoria vol wormen tot het mechanische binnenwerk van de motor van het ruimteschip, met tal van geheimen voor nieuwsgierige verkenners! UPGRADE Verbeter je wapen met een nieuwe vaardigheid telkens als je een gespecialiseerd wapenlaboratorium bereikt. In de metroidvania-modus geven deze vaardigheden je enorm veel kracht in gevechten en ontgrendelen ze ook voorheen ontoegankelijke gebieden die nodig zijn om verder te komen. STERF Daag jezelf uit met een meedogenloze maar eerlijke moeilijkheidsgraad in diverse gevechtssituaties met bloeddorstige vijanden met unieke aanvalspatronen, waaronder angstaanjagende eindbaasgevechten. Ontdek de strategie die je nodig hebt om elke eindbaas te verslaan. Vergeet niet om je voortgang op te slaan bij checkpoints!