ExitMan Deluxe
Rennen! De hemel komt naar beneden! Ga snel in de uitsparing staan, voordat het plafond naar beneden komt storten. Als je op tijd bent, dan gaat het plafond weer omhoog en valt daarna weer naar beneden. Keer op keer. Telkens met een uitsparing op een willekeurige plek. Hoe lang kan jij het overleven? Als je je in de gele uitsparing weet te wurmen, krijg je munten waarmee je nieuwe kostuums kan kopen. Daag jezelf uit in vier intense modi: Endless Run, 100-naar-1 overlevende, tegen de CPU en Challenge Mode met 150 snelle levels! Er is ook een online ranglijst, dus je kan het opnemen tegen anderen over de hele wereld om de hoogste score te behalen. Er is ook een lokale multiplayermodus voor 2 tot 4 spelers, zodat je het kan opnemen tegen je vrienden. Wie is de beste ExitMan/Vrouw? Het is squid-achtig survivaldrama!