Excessive Trim
Zaai dood en verderf in afgelegen weilanden als een geflipt buitenaards wezen met cirkelzaagschotel! Kies het luchtruim als de wiet rokende alien in een cirkelzaagschotel terwijl hij boerderijen terroriseert en roekeloos door kuddes dieren heen zaagt. Excessive Trim is een verticaal scrollende slice 'em up-game in pseudo-3D. De game heeft een driekleurige pixelartstijl in gitzwart, wit en rood. Bestuur je cirkelzaag-UFO en probeer te overleven terwijl je kostbare bladeren verzamelt. Sprint door op hol geslagen vee, ontwijk landbouwmachines, flits tussen bomen en rotsen door, maai boze landbouwers omver en meer! Tag specifieke sprintpunten voor bonusbladeren. Vind afgelegen winkels waar je kunt kiezen tussen upgrades voor meer gezondheid of vermenigvuldigers. Maar let op! Je levert ook altijd wat in. Overleef zo lang mogelijk in een procedureel gegenereerd level, ga voor de hoogste score en wijzig je kleurenpalet om de ervaring aan te passen.