Evil Dead: The Game - Deluxe Edition
Stap in de schoenen van Ash Williams of zijn vrienden uit de iconische Evil Dead-franchise en werk samen in een game boordevol spectaculaire coöp- en PVP-multiplayer-actie! Speel in een team van vier overlevers en verken, plunder, wees je angst de baas en vind belangrijke voorwerpen om de scheur tussen werelden te dichten in deze game die geïnspireerd is door de drie originele Evil Dead-films en de originele tv-serie Ash vs Evil Dead van STARZ._x000d_ _x000d_ De Deluxe Edition of Evil Dead: The Game bevat Season Pass 1. Season Pass 1 bevat 4 DLC-pakketten met korting voor Evil Dead: The Game. _x000d_ _x000d_ _x000d_ Iconische personages - Speel als personages uit het hele Evil Dead-universum, zoals Ash, Scotty, Lord Arthur, Kelly Maxwell en meer, met nieuwe dialogen gesproken door Bruce Campbell en anderen!_x000d_ _x000d_ Speel als goeierik of slechterik - Vecht voor de goede kant of neem de controle over de Kandarian Demon om op Ash te jagen en krijg Deadites, de omgeving en meer in je macht terwijl je hun zielen wilt opslokken!_x000d_ _x000d_ Waanzinnige beelden - Levensechte beelden en een op natuurwetten gebaseerd systeem van bloederigheid brengen de horror tot leven, of je nu met de cirkelzaag van Ash een Deadite in tweeën hakt of over de kaart vliegt als de Kandarian Demon!_x000d_ _x000d_ Dit... is mijn boemstok - Gebruik je jachtgeweer met korte loop, kettingzaag, kapmes en meer om heerlijk veel gruwelijk geweld uit te delen aan de legers van de duisternis.