Escape Team
Opgesloten in een militaire gevangenis voor misdaden die ze niet hebben gepleegd moeten de vier leden van het Escape-team erachter zien te komen hoe ze uit dit zwaar beveiligde gevang kunnen ontsnappen. Misschien helpt het gerucht dat er een zware tank ergens op het terrein verborgen is?