Escape from Terror City
Verdedig je tegen gemechaniseerde indringers terwijl je een wanhopige vlucht maakt om hun basis te vernietigen en een SOS-signaal te verzenden! Escape from Terror City is een shooter in derde persoon geïnspireerd op klassiekers in het rennen-en-schieten-genre, maar dan met het perspectief vanachter de held in retro, low-polygraphics. Knal je een weg door vijandige soldaten, mechs en tanks in arcadeactie en met 3D-bullethell-elementen. Beweeg je kruisvizier over het scherm als een lichte shooter terwijl je projectielen en schokgolven ontwijkt! Kun jij overleven en de stad redden?