EPISODE SHADOW
Bemachtig EPISODE SHADOW voor het onvertelde verhaal van de nieuwe schurk Infinite en herontdek drie vernieuwde levels als Shadow. Speel als Shadow in meer dan 10 Modern Sonic-levels! Beleef het volledige verhaal achter de opkomst van de nieuwe schurk en speel Modern Sonic-levels op een totaal nieuwe manier. Het lot van Sonic the Hedgehogs wereld ligt in jouw handen. Doe mee met de opstand.