Episode Pack IV
Om met deze content te spelen moet je personage level 30 en Combat Rating 113 hebben bereikt. Episode-pakket IV bevat DCUO-episodes 15-26 en biedt nieuwe multiplayer en solo-avonturen, vaardigheidspunten, verzamelingen en unieke hoogwaardige uitrustingen voor urenlang spelplezier. Download nu alle 12 episodes tegen een aangtrekkelijke kortingsprijs! Alle content van deze bundel is gratis voor leden.