Epic World
Epic World is een platformer actie spel met lastige elementen, verborgen schatten en gevaarlijke vijanden. Je wordt een avonturier die een continu evoluerend niveau verkent om het gestolen goud van de Orks King te heroveren. Functies: 1.7 verschillende stadia om te spelen. 2. spelers zullen enthousiast zijn om 6 levels te spelen in elke fase. Er zijn 42 verschillende niveaus in totaal. 3. spelers kunnen kiezen uit 3 verschillende personages met verschillende wapens. 4.13 soorten vijanden met verschillende vaardigheden. 5. tal van glanzende gouden munten. 6. verborgen schatkisten. 7.16 + unieke lastige elementen. Maak je klaar voor een avontuurlijke reis vooruit....