Endless Space 2: Untold Tales
Gedurende 21 Minor Faction-quests leer je je volk beter begrijpen, hun dagelijkse problemen op te lossen en vreemde mysteries te ontrafelen. Haal vier nieuwe Minor Factions in huis, met de opmerkelijke terugkeer van de Sowers uit Endless Space en de introductie van de Sephaloros, door de community uitgekozen op GAMES2GETHER. De Academy beschikt nu over vier individuen om te rekruteren als helden, allemaal afkomstig uit de nieuwe Minor Factions.