Endless Space 2: the Vaulters.
Deze uitbreiding bevat een van de populairste facties uit het Endless-universum: de Vaulters. Na de gebeurtenissen in Endless Legend heeft dit koppige en veerkrachtige volk de stervende planeet Auriga verlaten om op zoek te gaan naar een nieuwe thuisplaneet en een toekomst op te bouwen.