Endless Space 2: Harmonic Memories
Wat Reflects anders maakt dan zijn verwanten en zijn soort, kan het beste worden omschreven als 'fatalisme'. Terwijl andere onderdelen van de Harmony zich verzetten tegen Dust in een poging om de storing van hun zintuigen te vermijden of verminderen, heeft Reflects geaccepteerd dat Dust een deel is van zijn realiteit. Zijn verlangen om Dust te begrijpen heeft hem naar de Academy gedreven, waar nieuwsgierige wetenschappers en filosofen dit mineraal net zo gretig wilden bestuderen als dat hij hun wijsheid en levenswijze wilde bestuderen...