Endless Space 2: Celestial Worlds
Terwijl de leider van de Academy dieper ingaat op de geheimen van de Lost, laat hij zijn grip los op de Academie-operaties. Rusteloze helden beginnen hun eigen beslissingen te nemen en beginnen de unieke planeten te zien als krachtbronnen die van iedereen kunnen zijn... Duik in deze nieuwe reeks quests waarin jouw keuzes gevolgen hebben en jij alle mogelijke uitkomsten in handen hebt...