Emet
Genees als een hospik en vecht als een demon. Emergency Medical Evacuation Technician drones worden in rampgebieden ingezet om mensen in nood te voorzien van medische hulp. Deze betrouwbare medische technologie wordt normaal niet gebruikt voor gevechten. Jack heeft Emet echter de logicakern van een commando gegeven. Hierdoor is hij naast een waardevolle jager ook een beetje van het padje.