Elite Suit
Download nu de exclusieve Elite Suit, alleen beschikbaar voor de Xbox 360! Met dit Level 5-pak is Isaac Clarke niet te stuiten. Het pak is uitgevoerd in Xbox 360-kleuren, is nog sterker en beschikt over extra inventaris-sleuven. Opmerking: deze uitbreiding is tijdelijk gratis.