Elite-stapel
"Inclusief 5 Elite Packs! Elite Packs zijn de premiumpacks van Gears of War 4. Verzamel emblemen, wapenskins en personages met 5 aanpassingskaarten - Inclusief 1 item dat minstens Rare is, met een vergrote kans op het scoren van een Legendary kaart. Als je de coolste personages en beste skins in Horde en Versus wilt hebben, is dit je kans om ze te grijpen!"