Elite Soldier Skin Pack
Kijk wat ik net gevonden heb! Een set spik-splinter-nieuw militaire uitrusting! Je vrienden zouden er voor moorden... maar JIJ bent degene met het aanvalsgeweer! Deze DLC bevat: - hoofddeksel (militaire helm en masker). - een wapen (aanvalsgeweer). - een pet (drone). Deze voorwerpen bieden verscheidene bonussen voor je personage. Wapens kunnen verbeterd worden. De DLC voorwerpen zullen beschikbaar zijn in je persoonlijke koffer in Kovac's bunker.