Elite-eenheden
Het 'Elite-eenheden'-pakket heeft enkele van de meest historische eenheden die er zijn aan het Italiaanse front, waarvan de meeste uitgerust zijn met opvallende gespecialiseerde rugzakken! Van de Bersaglieri-fietsers tot de intimiderende Oostenrijks-Hongaarse "Bosniakken" en meer, samen met vijf snorren en drie gezichtsitems. Het 'Elite-eenheden'-pakket bevat 34 onderdelen: - 6 Italiaanse uniformen - 4 Italiaanse hoofddeksels - 6 Oostenrijks-Hongaarse uniformen - 8 Oostenrijks-Hongaarse hoofddeksels - 3 Gezichtsitems - 5 Snorren - 2 Gezichten (één per factie) De Bersaglieri-fietsers zijn het meest opvallend in de Italiaanse scherpschuttersklasse, met hun gevouwen fiets achter op hun rug! Een geniesoldaat met een telefoondraadspoelrugzak is beschikbaar, net als officiers- en aanvalsuniformen met overhemd-en-stropdas Arditi-uniformen en hun beroemde "Fez". De Oostenrijks-Hongaarse troepen worden versterkt door de gevreesde Bosnisch-Herzegovinische infanterie - de "Bosniakken" - voor alle klassen. Zowel grijsgroene als grijze uniformen zijn verkrijgbaar, inclusief het klassieke "verkorte" officierstenue. Bovendien krijgen ze ook een serie fez-hoeden. Het pakket bevat vijf historische snorren, waaronder de herkenbare strakke lijnen van de gezichtsbeharing van diverse Duitse generaals: "Von Schlieffen", "Von Francois" en "Erich Ludendorff", passend bij de elitestatus van de troepen. Er zijn ook drie extra gezichtsitems om uit te kiezen, inclusief een speciale bril, gebruikt voor onder andere gasmaskers. OPMERKING: DEZE DLC BEVAT ALLEEN COSMETISCHE INHOUD.