Eén Character Edit Voucher (gratis)
Met Character Edit Vouchers kun je het uiterlijk van een jager eenmalig per voucher bewerken. Gebruik een voucher op het scherm om opslagdata te selecteren om het uiterlijk van een bestaande jager te bewerken. Denk eraan dat de naam van je jager niet gewijzigd kan worden. Deze add-on bevat: - Character Edit Voucher (1, gratis) Let op: - Deze add-on content kan slechts één keer gekocht worden. - Elke voucher wordt verbruikt wanneer het aangepaste personage wordt opgeslagen. - Je kunt haar, kleur wenkbrauwen, gezichtsbeharing, make-up en kleding uit de Item Box bewerken zonder een voucher te gebruiken.