Het leven van Dan zal nooit meer hetzelfde zijn na zijn ontmoeting met deze mysterieuze jongedame. Het lijkt erop dat er geen saaiere baan ter wereld is dan taxateur in een pandjeshuis. Maar een ontmoeting met een mysterieuze jongedame leidt zo'n taxateur door een reeks vreemde gebeurtenissen, waardoor Dan's initiële perspectief op zijn vak verandert. In dit spel dompel je jezelf onder in een ingewikkeld verhaal, waar dromen en realiteit zijn verweven tot één geheel. Waar op een bepaald moment de realiteit zelf zijn stabiliteit kan verliezen. Spelfuncties: - Niet-lineaire voortgang en onverwachte plotwendingen - Unieke visuele stijl - Muziek speciaal geschreven voor dit spel, stelt je in staat om volledig de sfeer over te brengen "Edge of Reality" is een interactieve visuele roman. Het einde zal afhangen van uw keuzes.