EARTH'S DAWN
In Earth Dawn staat het lot van de planeet op het spel! Word een lid van A.N.T.I. – een team bovenmenselijke soldaten, verbeterd met buitenaardse technologie. Vecht om de aarde terug te veroveren op de buitenaardse invasie die bekend staat als E.B.E! Stort je in hectische side-scrolling gevechten en versla de alienhorde voordat je de bazen te lijf gaat! Verdien XP om nieuwe krachten te ontgrendelen uit een uitgebreide vaardigheidsboom en maak nieuwe zwaarden, vuurwapens en uitrusting met materiaal van het slagveld. Kies je eigen missiepad, ontdek de waarheid achter de invasie en red de planeet voordat het te laat is!