DYSMANTLE: Pets & Dungeons
Maak een mysterieuze reis om het raadsel van het sprekende dierenstandbeeld, OSIRIS, te ontrafelen. Verken de gevaarlijke kerker verspreid over het eiland en vind diverse vertederende huisdiergezellen. Duik diep in de geheimen van de huisdieren en hun oorsprong, terwijl je het verborgen verleden van het eiland onthult. "Huisdieren & Kerkers" is de perfecte uitbreiding voor zowel doorgewinterde veteranen als nieuwkomers, en biedt uren van verkenning, puzzeloplossing en hartverwarmende gezelschap. OPMERKING: Om de questlijn voor de nieuwe inhoud te starten, moet je een hondenhok vinden.