Dying Light: The Beast - Hunter Essentials
Breid je Dying Light: The Beast-ervaring uit met de essentiële kit die elke jager nodig heeft om te overleven in deze harde realiteit, vooral de stille maar dodelijke kruisboog 'Hush', voor nauwkeurige en stille takedowns. Rust je wapens uit met het Villedor-amulet, een kleine herinnering aan de nederzetting die jij beschermde, en bewijs dat er zelfs in het donker iemand was die je kon vertrouwen. Deze essentiële set bevat ook een Trapper-outfit, ontworpen en gecamoufleerd voor degenen die onvindbaar willen blijven, en wat speciale verbruiksitems. Dit zijn belangrijke middelen die je nodig hebt om je aan te passen en elke uitdaging te overwinnen.