Dying Light – Shu-krijgerbundel
Slacht de ondoden af als de genadeloze Shu-krijger (Rattenkrijger). Deze bundel wordt speciaal uitgebracht ter ere van het Chinese Nieuwjaar 2020 (Jaar van de Rat) en bevat niet alleen een nieuwe outfit die voorkomt dat je wordt gegrepen door een zombie, maar ook een nieuwe autolak (Metalen rat) en blauwdrukken voor drie nieuwe wapens. De Windvlaag is een krachtige kruisboog die je kunt maken, zelfs als je niet de uitbreiding The Following hebt. Het dāo-zwaard Springende tijger (een zwaard) en de Draak Ji (een paalwapen) bezitten een eeuwenoude kracht die ontwaakt na een reeks treffers. Daarnaast kun je met de Draak Ji een bijzonder krachtige aanval uitvoeren. Let op, de lak voor de buggy vereist het uitbreidingspakket Dying Light: The Following.