Dying Light 2 Stay Human: Brecken Bundle
Ren jongen, ren! Speel als Brecken, een gouwe ouwe sterke leider met een heel arsenaal aan parkourmoves. Ren op het gevaar af, of zet het op een lopen als je de buit te pakken hebt. Wat je ook doet, doe het voor alle overlevenden. Test je vaardigheden in de Brecken-outfit, shockeer de vijand met de Voltaic Wrench en vlieg boven de wolkenkrabbers met de paraglider-skin van Brecken. De bundel bevat: Brecken-outfit: neem het voortouw en beweeg soepel als een van de eerste lopers. Voltaic Wrench: shockeer je vijanden en sla hun hoofden in. Paraglider van Brecken: als rennen niet meer voldoet, kun je altijd nog vliegend naar je bestemming.