Dungeons 4 - Deluxe Edition Upgrade
Dungeons 4 - Deluxe Edition Upgrade bevat het digitale artbook en de soundtrack, nostalgische Dungeons 3-skins voor Thalya en je Evil Hand en een remaster van de klassieke Dungeons 3-kaart "The Storming of Dollaran". Bekijk de nostalgische outfits in al hun pracht en de muziek zal het cultuurminnende Evil zeker bekoren.